Последна дата на промяна: 03.11.2021 г.
Администраторът („OHOST.BG“) събира и обработва Вашите лични данни във връзка с използването на услугите, предоставяни от Дружеството чрез платформата му на адрес
https://www.OHOST.BG и сключване на договори с дружеството на основание чл. 6, ал. 1, Регламент (ЕС) 2016/679 (GDPR), и по-конкретно въз основа на следното основание:
Изрично получено съгласие от Вас като клиент; Изпълнение на задълженията на Администраторът („OHOST.BG“) по договор с Вас; Спазване на законово задължение, което се прилага
спрямо Администраторът („OHOST.BG“) ; За целите на легитимните интереси на Администраторът („OHOST.BG“) или на трети страни;
Фирма: ОХОСТ ООД (OHOST LLC)
МОЛ: Александър Караилиев
ЕИК №: 206071275
Адрес: София 1510, ж.к. Хаджи Димитър бл.55В вх.Б ет.5
Администраторът („OHOST.BG“) използва вашите данни, за да предостави и подобри Услугите. Използвайки Услугите на Администраторът („OHOST.BG“) , Вие приемате събирането и
използването на информация в съответстВие с тази политика. Освен ако не е определено друго в настоящата Политика за поверителност.
Администраторът („OHOST.BG“) събира няколко различни вида информация за различни цели, за да предостави и подобри услугите за Вас.
Видове събрани данни:
Лични данни
Докато използвате услугите на Администраторът („OHOST.BG“) , може да изисква да предоставите определена лична информация, която може да се използва за връзка или
идентификация („Лични данни“). Личната информация може да включва, но не само:
• Имейл адрес
• Име и фамилия
• Телефонен номер
• Адрес, щат, провинция, пощенски код, град
• Бисквитки и данни за употреба
Администраторът („OHOST.BG“) може да използва Вашите лични данни, за да се свърже с Вас за известия или промоционални материали и друга информация, която може да ви интересува
във връзка с услугите на Администраторът („OHOST.BG“) или неговите филиали. Можете да се откажете да получавате всички тези съобщения от нас, като следвате връзката за
отписване или инструкциите, предоставени във всеки имейл, който изпращаме или като се свържете с нас.
Данни за употреба
Администраторът („OHOST.BG“) също така събира информация за достъп и използване на Услугите („Данни за използване“). Тези данни за използването могат да включват информация
като адрес на интернет протокола на Вашия компютър (напр. IP адрес), тип браузър, версия на браузъра, страниците на нашите услуги, които посещавате, час и дата на
посещението Ви, време, прекарано на тези страници, уникално идентификатори на устройства и други диагностични данни.
Данни за местоположение
Администраторът („OHOST.BG“) може да използва и съхранява информация за Вашето местоположение, ако ни дадете разрешение за това („Данни за местоположението“). Ние
използваме тези данни, за да предоставим някои функции, както и да подобрим и персонализираме нашите услуги. Можете да активирате или деактивирате услугите за
местоположение, когато използвате услуга, по всяко време, чрез настройките на Вашето устройство или браузър.
Данни за проследяване и бисквитки
Администраторът („OHOST.BG“) използва бисквитки и други подобни технологии, за да проследяваме активността в нашите услуги и да съхраняваме определена информация.
Бисквитките са файлове с малко количество данни, които могат да включват анонимен уникален идентификатор. Бисквитките се изпращат до вашия браузър от уебсайта,
който посещавате и се съхраняват на Вашето устройство. Използваните технологии за проследяване също са тагове и скриптове за събиране и проследяване на информация
и за подобряване и анализ на нашите услуги. Можете да конфигурирате браузъра си да откаже всички бисквитки или да посочите кога да приема бисквитките. Ако обаче не
приемете бисквитките, може да не успеете да използвате някои части от нашите услуги.
Примери за бисквитки, които използваме:
• Сесийни бисквитки. Използваме сесийни бисквитки, за да управляваме нашата услуга.
• Предпочитани бисквитки. Използваме „Предпочитани бисквитки“, за да запомним вашите предпочитания и различни настройки.
• Бисквитки за сигурност. Ние използваме бисквитки за сигурност за целите на сигурността.
При регистрация в партньорската програма, всеки клиент се съгласява с условията изброени в тази точка.
2.1. Всички клиенти на ОХОСТ ООД с активни или изтекли услуги имат правото да използват партньорската програма.
2.2. ОХОСТ ООД запазва правото си да променя сроковете за одобрение, комисионните и лимита за теглене на средства по всяко време.
2.3. Комисионни се начисляват в размер на десет процента (10%) от постъпилото плащане за препоръчаната услуга, като комисионни се начисляват при
закупуване на следните услуги: Виртуални сървъри, Наети сървъри, Споделен хостинг, Гейм сървъри.
2.4. Срока за одобрение на комисионна постъпила от препоръчана продажба е четиридесет и пет (45) дни от датата на плащане. След изтичането на
този срок комисионната ще бъде налична в акаунта на клиента и може да се използва по един от начините посочени в следващата точка.
2.5. Комисионните могат да се използват като дебит към Вашият клиентски акаунт с цел регистрация/активация на нова услуга или подновяване на
текуща такава. За да пожелаете добавяне на Вашата комисионна като дебит, моля обърнете се към отдел продажби.
Този сайт НЕ може да бъде използван за каквато и да е цел, която е незаконна или може да причини вреди, както на него, така и
на нашето оборудване, мрежа или услуги. Потребителят няма право да използва услугите на ОХОСТ ООД, за да извършва изброените
отдолу действия:
3.1 Да нарушава законите на РБ (Република България) или да помага/съдейства на трети лица чрез използване на услугите на ОХОСТ ООД;
3.2 Да заплашва или да насърчава извършването на насилие или разрушение;
3.3 Обижда трети лица;
3.4 Да съхранява вируси, нелицензиран софтуер или каквото и да било, което би могло да наруши работата на други компютри;
3.5 Да нарушава условията и правилата на друг интернет доставчик или доставчик на услуги;
3.6 Да има негативен ефект върху мрежата или сървърите на ОХОСТ ООД, довеждайки до блокиране на нашата мрежа от други интернет
доставчици и мрежи, и други.
Клиента/абоната няма право да хоства/съхранява или да разполага линкове към сайтове със следното съдържание:
3.7 IRC ботове, сървъри и свързан с това софтуер;
3.8 Порнография и порнографско съдържание;
3.9 Нелицензиран/Пиратски софтуер и файлове;
3.10 Експлойти;
3.11 Всякакви действия свързани с копаене на криптовалути;
3.12 Материали с оскърбително съдържание;
3.13 Сайтове със СПАМ / proxy насоченост;
3.14 Скриптове или софтуер, които заплашват сигурността на нашите системи и мрежа;
3.15 Всякакъв вид торенти и сайтове за торенти;
3.16 Уеб сайтове за сваляне на нерегламентиран софтуер и всякакъв вид сайтове насочени към сваляне на пиратски файлове - музика, филми и други.
При наличие на някои от горепосочените действия/файлове, ОХОСТ ООД запазва право си да прекрати услугата до разглеждане на
случая или перманентно без предизвестие.
Оскверняването на системната или мрежова сигурност е абсолютно забранено и ще доведе до незабавно прекратяване на услугата без предизвестие
и/или уведомяването на властите. Примери:
5.1 Съхраняването на вируси, троянски коне или скриптове, които могат да нарушат стабилността на нашите системи и мрежа;
5.2 Изпълняването на каквото и да е дейстВие в нашата мрежа, което може да доведе до нарушаване на нейната работа и сигурност;
5.3 Опити за кражба на чужди привилегии;
5.4 Подправяне на адреси и други.
Потребителят се съгласява да не използва услугите на ОХОСТ ООД за изпращане на нежелана поща - СПАМ. Нарушаването на това услоВие ще доведе до първоначално временно прекратяване на услугата до изясняване на случая. Повторно дейстВие ще доведе до изтриване на акаунта на потребителя безвъзвратно и прекратяване на услугата.
ОХОСТ ООД осигурява ежеседмични резервни копия, които се генерират всеки понеделник от 06:00 до 08:00 часа (UTC+2 EEST) сървърно време и се съхраняват в продължение на седем (7) дни в отдалечен сторидж сървър. ОХОСТ ООД не носи отговорност при загубени файлове. Препоръчваме на абоната/клиента да съхранява локално резервно копие или копие на друг отдалечен сървър. Възстановяване на резервно копие може да бъде заявено след контакт с нас и предоставяне на нужната информация.
ОХОСТ ООД предоставя безплатна поддръжка на всички клиенти. Официални платформи за контакт с нас са live чата, страницата за контакти в сайта, тикет системата в Discord сървъра ни и тикет системата в клиентската зона. Всякакви други заявки за комуникация извън горепосочените остават без гарантиран отговор от официален представител. ОХОСТ ООД запазва правото си да откаже поддръжка при арогантни коментари от страна на клиента/абоната към техническото лице. (Псуване, обиждане и т.н.). Чрез използването на Live Чат апликацията, клиента/абоната се съгласява с правилата му за ползване. Всеки клиент/абонат е длъжен да използва валиден имейл адрес и име, с които е регистриран в клиентската платформа. ОХОСТ ООД оказва поддръжка само на клиентите/абонатите си, закупили услуга.
ОХОСТ ООД има правото да спре услгуата при неплащане на фактурата в рамките на пет (5) дни след датата на изтичането. Системата анулира (изтрива) услугата на клиента/абоната тридесет (30) дни след крайната дата за плащане. Системата изпраща автоматично известие на посочения имейл адрес на регистрацията в клиентската платформа, четиринадесет (14), седем (7) и един (1) дни преди изтичане на услугата. ОХОСТ ООД не носи отговорност при неправилно посочен имейл адрес на регистрациата в клиентската платформа и неусшено доставено известие.
ОХОСТ ООД предоставя, контролира и управлява IPv4 адрес за всяка услуга на клиента/абоната. ОХОСТ ООД не носи отговорност при blacklist (Блокиране) на IP адрес от трети лица. Клиента/Абоната носи отговорност за IP адреса на услугата и трябва сам да се свърже с лицата за контакт от трета страна за разяснение на случая.
ОХОСТ ООД запазва правото си временно да преустанови услугата на клиента/абоната при натоварване на сървърното оборудване в случаите:
ОХОСТ ООД запазва правото си да променя горепосочение условия за ползване по всяко едно време без предизвестие на посетителя/клиента/абоната. Всеки клиент/абонат използващ услугите на ОХОСТ ООД е длъжен да спазва Условията за ползване. Всяко успорване/неспазване може да доведе до временно или перманентно прекратяване на услугата.