Последна дата на промяна: 23.02.2024 г.
Този сайт е собственост на "ОХОСТ ООД" ("OHOST LLC") с ЕИК: 206071275. Попълвайки формата за поръчка или ползвайки услугите на "ОХОСТ ООД", потребителят се съгласява да спазва условията на услугата, условията за ползване и политиката за поверителност. Ако не е посочено на друго място (условията за ползване, условията на услугата, политиката за поверителност), използването на “нас”, “ние”, “нашата” се отнася за "ОХОСТ ООД". Използването на "Вас", "Вие", "Вашата" се отнася за потребителя/клиента на "ОХОСТ ООД".
1.1 Този сайт Ви дава възможност да научите за "ОХОСТ ООД" и предлаганите от нас услуги, както и възможност за достъп до нашата
мрежа. Използвайки този сайт или друг такъв - притежаван, управляван или доставян от "ОХОСТ ООД", Вие се задължавате да спазвате
правилата и условията описани тук;
1.2 Неспазване на правилата/условията за ползване описани тук ще доведе до предприемане на определени мерки за ограничаване на достъпа Ви до
нашата мрежа. "ОХОСТ ООД" запазва правото си да променя тези условия, по всяко едно време без предизвестие. Потребителя е длъжен
да следи за промени по описаните тук условия за ползване на нашите услуги;
1.3 За да може да поддържа качествени услуги, които отговарят на желанията на потребителите, "ОХОСТ ООД" създава условията за
ползване на услугата, за да защитава както себе си така и своите потребители от злоупотреби;
1.4 Всякакви отклонения от тези условия ще доведе до временно прекратяване до изяснения на случая или постоянно спиране на услугата;
1.5 За предложения или въпроси относно условията на ползване, трябва да се свържете с нас на имейл - support@ohost.bg.
При регистрация в партньорската програма, всеки клиент се съгласява с условията изброени в тази точка.
2.1. Всички клиенти на "ОХОСТ ООД" с активни или изтекли услуги имат правото да използват партньорската програма.
2.2. "ОХОСТ ООД" запазва правото си да променя сроковете за одобрение, комисионните и лимита за теглене на средства по всяко време.
2.3. Комисионни се начисляват в размер на десет процента (10%) от постъпилото плащане за препоръчаната услуга, като комисионни се начисляват при
закупуване на следните услуги: Виртуални сървъри, Наети сървъри, Споделен хостинг, Гейм сървъри.
2.4. Срока за одобрение на комисионна постъпила от препоръчана продажба е четиридесет и пет (45) дни от датата на плащане. След изтичането на
този срок комисионната ще бъде налична в акаунта на клиента и може да се използва по един от начините посочени в следващата точка.
2.5. Комисионните могат да се използват като дебит към Вашия клиентски акаунт с цел регистрация/активация на нова услуга или подновяване на
текуща такава. За да пожелаете добавяне на Вашата комисионна като дебит, моля обърнете се към отдел продажби.
Този сайт и услугите предлагани в него НЕ може да бъдат използвани за каквато и да е цел, която е незаконна или може да причини вреди, както на него, така и
на нашето оборудване, мрежа или услуги. Потребителят няма право да използва услугите на "ОХОСТ ООД", за да извършва изброените
действия:
3.1 Да нарушава законите на РБ (Република България) или да помага/съдейства на трети лица чрез използване на услугите на "ОХОСТ ООД";
3.2 Да заплашва или да насърчава извършването на насилие или разрушение;
3.3 Обижда трети лица;
3.4 Да съхранява вируси, нелицензиран софтуер или каквото и да било, което би могло да наруши работата на други компютри;
3.5 Да нарушава условията и правилата на друг интернет доставчик или доставчик на услуги;
3.6 Да има негативен ефект върху мрежата или сървърите на "ОХОСТ ООД", довеждайки до блокиране на нашата мрежа от други интернет
доставчици и мрежи, и други.
Клиента/абоната няма право да хоства/съхранява или да разполага линкове към сайтове със следното съдържание:
3.7 IRC ботове, сървъри и свързан с това софтуер;
3.8 Порнография и порнографско съдържание;
3.9 Нелицензиран/Пиратски софтуер и файлове;
3.10 Експлойти;
3.11 Всякакви действия свързани с копаене на криптовалути;
3.12 Материали с оскърбително съдържание;
3.13 Сайтове със СПАМ / proxy насоченост;
3.14 Скриптове или софтуер, които заплашват сигурността на нашите системи и мрежа;
3.15 Всякакъв вид торенти и сайтове за торенти;
3.16 Уеб сайтове за сваляне на нерегламентиран софтуер и всякакъв вид сайтове насочени към сваляне на пиратски файлове - музика, филми и други.
При наличие на някои от горепосочените действия/файлове, "ОХОСТ ООД" запазва право си да прекрати услугата до разглеждане на
случая или перманентно без предизвестие.
Оскверняването на системната или мрежова сигурност е абсолютно забранено и ще доведе до незабавно прекратяване на услугата без предизвестие
и/или уведомяването на властите. Примери:
5.1 Съхраняването на вируси, троянски коне или скриптове, които могат да нарушат стабилността на нашите системи и мрежа;
5.2 Изпълняването на каквото и да е дейстВие в нашата мрежа, което може да доведе до нарушаване на нейната работа и сигурност;
5.3 Опити за кражба на чужди привилегии;
5.4 Подправяне на адреси и други.
Потребителят се съгласява да не използва услугите на "ОХОСТ ООД" за изпращане на нежелана поща - СПАМ. Нарушаването на това услоВие ще доведе до първоначално временно прекратяване на услугата до изясняване на случая. Повторно действие ще доведе до изтриване на акаунта на потребителя безвъзвратно и прекратяване на услугата.
"ОХОСТ ООД" осигурява ежеседмични резервни копия, които се генерират всеки вторник от 06:00 до 08:00 часа (UTC+2 EEST) сървърно време и се съхраняват отдалечен сторидж сървър до прекратяване на услугата на клиента. При прекратяване/отказване от услугата, съзадените резервни копия биват изтривани автоматично. "ОХОСТ ООД" не носи отговорност при загубени файлове, поради използването на слаби/несигурни пароли. Препоръчваме на абоната/клиента да съхранява локално резервно копие или копие на друг отдалечен сървър. Възстановяване на резервно копие може да бъде заявено след контакт с нас и предоставяне на нужната информация или през контролния панел на услугата.
"ОХОСТ ООД" се задължава да предостави поддръжка на клиента при възникване на проблем от странана на Доставчика, в това число се брои невъзможност за достъп до услугта, грешки при управление в контролния панел, липса на възможност за цялостно управление. Доставчикът предоставя безплатна поддръжка на всички клиенти. Официални платформи за контакт с нас са live чатът, страницата за контакти в сайта, тикет системата в Discord сървъра ни и тикет системата в клиентската зона. Всякакви други заявки за комуникация извън горепосочените остават без гарантиран отговор от официален представител. "ОХОСТ ООД" запазва правото си да откаже поддръжка при арогантни коментари от страна на клиента/абоната към техническото лице. (Псуване, обиждане и т.н.). Чрез използването на Live Чат апликацията, клиента/абоната се съгласява с правилата му за ползване. Всеки клиент/абонат е длъжен да използва валиден имейл адрес и име, с които е регистриран в клиентската платформа, за по-бързо и качествено обслужване. "ОХОСТ ООД" оказва поддръжка само на клиентите/абонатите си, закупили услуга. "ОХОСТ ООД" не се задължава да разработва гейм(игрови) сървъри на клиентите на игри като FiveM, Minecraft и други. Техническият екип може да съдейства с остраняване проблеми, но не поема задължение да разработва.
8.1 Unmanaged(неуправляем) VPS представлява услуга, при която клиентът/абонатът получава пълен достъп до
нея и я управлява самостоятелно. Това включва както самото съдържание, което е
разположено на услугата, така и прилежащите към нея Операционна система, системни services и други.
При възникване на проблем Потребителят може да се допита до Доставчика за
евентуално решение, но последният не е длъжен да предприеме действия.
Доставчикът не носи отговорност за разположеното съдържание на този вид услуга, която
се управлява от самия потребител.
8.2 Managed(управляем) VPS представлява услуга, при която Потребителят получава пълен достъп до нея.
Грижа за самия сървър, операционна система, системни services, пакети, софтуер и други се поемат
от Доставчика. По желание на клиента, "ОХОСТ ООД" се задължава с инсталирането и
конфигуриране на различни пакети, софтуер, ако услугата и ресурсът го позволяват.
Доставчикът не носи отговорност за съдържанието, което Потребителят е разположил на
тази услуга или евентуално променени настройки от страна на Клиента, които могат да доведат до неправилна работа на услугата.
"ОХОСТ ООД" има правото да спре услугата при неплащане на фактурата в рамките на пет (5) дни след датата на изтичането. Системата анулира (изтрива) услугата на клиента/абоната четиринадесет (14) дни след крайната дата за плащане. Системата изпраща автоматично известие на посочения имейл адрес на регистрацията в клиентската платформа, седем (7), пет (5) и един (1) дни преди изтичане на услугата. "ОХОСТ ООД" не носи отговорност при неправилно посочен имейл адрес на регистрацията в клиентската платформа и неуспешно доставено известие.
"ОХОСТ ООД" предоставя, контролира и управлява IPv4 адрес за всяка услуга на клиента/абоната. "ОХОСТ ООД" не носи отговорност при blacklist (Блокиране) на IP адрес от трети лица. Клиента/Абоната носи отговорност за IP адреса на услугата и трябва сам да се свърже с лицата за контакт от трета страна за разяснение на случая.
"ОХОСТ ООД" запазва правото си временно да преустанови услугата на клиента/абоната при натоварване на сървърното оборудване в случаите:
"ОХОСТ ООД" запазва правото си да променя горепосочените условия за ползване по всяко едно време без предизвестие на посетителя/клиента/абоната. Всеки клиент/абонат използващ услугите на "ОХОСТ ООД" е длъжен да спазва Условията за ползване. Всяко оспорване/неспазване може да доведе до временно или перманентно прекратяване на услугата.
OHOST.BG използва "Бисквитки", за да може да предостави възможно най-добро изживяване в сайта ни. За повече информация и настройки, моля посетете нашата Политика за поверителност.